Skagen dag 3

Dag 3 Startet dagen med frokost på terrassen i varm sol.. Helt nydelig hvis det ikke hadde vert for bakrusen… Taxi til Hirtshals… 8 stk på en hel buss.. Trangt.. – Posted from my iPhone 4 Location:Råbjergvej,Ålbæk,Danmark

Skagen dag 2

Dag 2 Frokosten startet med whiskey og øl.. (og noen brødskiver) Her bodde vi.. Noen av oss tok bilen og besøkte Grenen. Ytterst på Grenen. Mener dette var vanlig transportmiddel… Så ble det fest igjen.. – Posted from my iPhone 4 Location:Trondsvej,Skagen,Danmark

Skagen dag 1

Dag 1 Frokost på båten… Klar for avgang… Pause… Pause i toppen av et tårn… Enda en pause på ‘De 2 Stuer’ for enda mer påfylling av drivstoff… Typisk dansk…. Hettechips….. Sattan, her va det mygg.. La oss fortsette.. En liten pust i bakken for å tømme jaegeren… Obs.. En liten tur utfor veien, uheldigvis …

Skagen dag -1

Dag -1 Da har jeg satt meg på toget, mukkens alene.. Men, har masse gode podcaster på mobilen, så det skal gå greit. Toget var i rute, og jeg ankom kl 22:28. Fikk sjekket inn på «hotellet» før jeg plukket noen geocacher rundt i området.. «Hotellet» Så var det bare å sette alarmen på tidlig. …

Ferie Lefkas 27.6.2011

Dag 8. Avreise… Ikke alle vil hjem… Hade terrasse… Hade rom… Hade hotell.. – Posted from my iPhone 4 Location:Λευκάδος-Νυδρίου,Levkas,Hellas

Ferie Lefkas 26.6.2011

Dag 7. Siste dag her.. I morgen tidlig reiser vi hjem. I dag prøvde vi lekeklubben på hotellet.. De hadde til og med minibad med minitoaletter og minivasker.. Dritkult… Ellers gikk vel resten av dagen med på bading.. Lurer litt på hvordan Sindre vil takle overgangen til Norge.. – Posted from my iPhone 4 Location:Λευκάδος-Νυδρίου,Levkas,Hellas

Ferie Lefkas 23.6.2011

Dag 4. Ikke mye nytt under solen.. Foruten mer sol… 😉 Sindre lærer å drikke fra flaske… Bade, bade, bade… En velfortjent matpause i bademaraton’et. Utsikt fra hotellet.. Vi tenkte å la Sindre sove i vognen mens vi spiste middag, men den gang ei.. Og en Sindre i pysj spiste middag med oss kl. 21:00.. …

Ferie Lefkas 21.6.2011

Dag 2. Ikke mye å fortelle i dag. Det hele kan fortelles med: bading,bading,soving,bading,bading…. Vi startet med å bade innendørs i spa avdelingen.. Deilig å være nesten alene på spa.. Så var det de andre bassengene etter en liten hvil.. Som dere kan se, er det ikke mye folk her. Det er hærlig lite mas …

Ferie Roma 11.4.2011

Da var den vemodige dagen her.. Vi skal hjem.. 🙁 Men vi gleder oss til å få Sindre tilbake.. 🙂   Siste dagen i Roma ble brukt til å spise is i spansketrappen. (som ikke alltid er lov.) Sist vi var her var det politi/vakter som passet på at ingen spiste eller drakk i trappen. …

Ferie Roma 10.4.2011

Dag 4 – Mål: Santa Maria della Concezione. Dagen startet som normalt med en sen frokost. (Det er jo ferie…) Så gikk vi rett til Santa Maria della Concezione. Via spansketrappen siden den var på veien.. Santa Maria della Concezione Vegger og tak i crypten var dekorert med skjeletter fra døde mennesker. Makabert, men fint. …

Roma 9.4.2011

Dag 3 – Mål: Colosseum Vi startet dagen med å skulle gå til Colosseum. Siden det var på veien,gikk vi innom spansketrappene Og innom Trevi fontenen Og innom Victor Emmanuel monument. Hvor noen danset litt… Før vi kom frem til Colosseum Her fikk Nina med seg litt kulturellt via en audiguide.. Etterpå slappet vi av …

Ferie Roma 8.4.2011

Dag 2 Startet dagen med en god frokost på hotellet. Deretter tuslet vi rundt hele dagen. Målet for dagen var Vatikanet. Vi gikk gjennom hele det Vatikanske museum for å få med oss det sixtinske kapell. Her må jeg si jeg ble skuffet. Kapellet var fint det, men vi ble ført gjennom som en flokk …

Roma – 7.4.2011

Heia bloggen, tjihi… Da var vi på en liten langhelg til Roma. Vi prøvde på dette i fjor, men ble da stoppet av askeskyen. Vi bor på hotel Mozart. I øverste etasje med egen takterrasse. Stort fint rom med steamdusj og boblebad. Vi har hatt en rolig dag og bare tuslet rundt. Fikk sett en …